σ'

μα δεν έχω σε απάνω σου. τι σε; σε σαν σημάδι στο κορμί σου; ή σε σαν υπόσχεση μιας δέσμευσης που δεν ξέρω αν ζητάς. 

έχω

μα τι δεν έχω.τίποτα δεν βλέπω να αφήνεις πίσω. τα παίρνεις όλα όταν φεύγεις μαζί σου.ακόμη και αν κοιτάω τα χέρια σου περιμένοντας μέχρι την πιο τελευταία στιγμή. όχι έτσι θα φύγεις. όπως ήρθες. 

βρει

σ' έχω βρει; γιατί δεν ξέρω αν όντως εσένα έπρεπε να σε βρω ή αν έπρεπε να μην σε βρω. ή αν δεν έπρεπε να μην αφήσω να σε βρουν. λογοπαίγνια της πλάκας. 

και 

τι και; ααα και. αυτό που φαίνεται να ξεχνάς να προσθέσεις όλο. και σαν ένα βλέμμα, μία αγκαλιά, μία καληνύχτα.

σε χάνω

επειδή μόλις πάω να πειστώ πως σε έχω χάσει προτού να σ'έχω, λες μία από αυτές σου τις κουβέντες και ούτε και εγώ ξέρω τι έχω χάσει εκείνη την στιγμή. περισσότερο το μυαλό μου.

και αν απλά σου μοιάζω καθώς αλλάζω τότε τι ψάχνω περισσότερο; εσένα μέσα μου ή εμένα μέσα σου;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου