one last goodbye

μου έμαθαν όι το αντίο το ζεις, το κυνηγάς.
πόσο λυπάμαι λέγοντας σου ειλικρινά που δεν μπορώ να έρθω μαζί σου.
κλείσε τα μάτια, δάγκωσε τα χείλη, θέλω να σε χάσω, αφ'ότου χάθηκα.
να με ξεχάσω, αφ'ότου σε μίσησα .
ούτε παρελθόν σου δεν μπορώ να είμαι. ανάξια.
να θυμάσαι τον λόγο που σ'αγάπησα: το ότι μόνο η καρδιά νιώθει, το μυαλό δεν μπορεί.
δεν θα προσέχεις, το ξέρω.
σε έψαχνα για τόσα όνειρα, τα αγόραζα,τα πούλαγα, εσύ μπορούσες μόνο να τα καις.
εσύ και αν με μίσησες.
εγώ σε ικέτευα για μία αγκαλιά, αλλά όπως φάνηκε εσύ την είχες περισσότερο ανάγκη.
θέλω να μην ξεχνάς πως η αγάπη είναι η μεγαλύτερη, η πιο αληθινή, η πιο αιματηρή αμαρτία.
εγώ αμάρτησα.
η σκέψη μετράει.για μένα δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει παράδεισος γιατί θα συνεχίσω να ονειρεύομαι την κόλαση μου..εσένα

Καλό 2012 καταστροφή μου.
Αγάπα να πονέσεις
Πιες να ταξιδεύεις
Ζήσε να ζήσεις...Θα μου λείψεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου