Σημαδεμένο βράδυ.

Μόλις έκλεισα την πόρτα του σπιτιού μου. Μην ρωτάς πολλά, δεν έχω ώρα στην διάθεσή μου.
Η σκοτεινή σου ρωγμή στον καθρέφτη μου αναρωτιέται πού ήμουν. Πήγα άγγελέ μου, πήγα και γύρισα.
Πήγα να δανειστώ όλα τα εκατομμύρια του κόσμου, με σκοπό να τα ξεπληρώνω μία πουλημένη αιωνιότητα.
Η χαραγμένη στο τζάμι μου μορφή σου φωνάζει γιατί. Πήγα να δανειστώ χρήματα γιατί ήταν τα μόνα που δεν είχα να δώσω για να γυρίσει πίσω ο χρόνος.
Τώρα που μπορώ να δώσω τα πάντα, όλα μπορούν να γίνουν ολοκαύτωμα, θυσία στα πρώτα βλέμματά μας, αγκαλιά στις πρώτες λέξεις μου.
Μην στοιχειώνεις άλλο το γκρίζο του ταβανιού μου. Άπρακτη γύρισα. Δεν εγκρίνει τέτοιου είδους ανταλλαγές η καρδιά μου.
Με άφησε μόνο με την ψύχρα της αμφιβολίας σου. Ας είναι. Εξάλλου δεν έχω κανένα όφελος και καμία ζημία μακριά σου. Αυτό είναι το μυστικό μου (που πια αποκάλυψα).
Ότι δεν έχω τίποτα μακριά σου.
Και δεν αξίζει και δεν με γεμίζει και δεν υποφέρεται και δεν διαρκεί τίποτα άλλο πέρα από σένα.
Συγχώρεσέ με, που διαρκώς σε ζητώ. Μόνο αυτό με έμαθες να κάνω. 
Συγχώρεσέ με για την ατροφία μου να σε ξεριζώσω.
Δεν το θέλω να σε κρατάω άλλο σαν είδωλο μέσα μου. Σαν μία Ελένη στην Τροία.
Εσύ είσαι ισχυρός, ισχυρός και μακριά (καταλαβαίνω πως η ισχύς είναι δύναμη)
Ας μην σε κουράζω με τα λογοπαίγνια μου.
Καλή σου νύχτα, Α.
Μπορεί να μην είσαι πλάι μου να την ακούς, αλλά και πότε ήσουν;
Καλή σου νύχτα καρδιά μου, αφού ξέρεις πως πάντα εδώ θα στέκομαι, πάντα εδώ θα μπορείς να γυρνάς και κοιτώντας με να αντιλαμβάνεσαι πως υπάρχεις ακόμη.
Γιατί,
εγώ βρίσκομαι μέσα σου
και εσύ υπάρχεις μέσα μου.
Και αυτό ούτε η νύχτα δεν μπορεί να το αλλάξει.



2 σχόλια:

  1. Συγχώρεσέ με, που διαρκώς σε ζητώ. Μόνο αυτό με έμαθες να κάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...μόλις τελείωσα το διάβασμα...
    δε θα ρωτήσεις, το ξέρω..
    μα να σου πω, έτσι για να γνωρίζεις πως στάθηκα εδώ...
    "Καλή σου νύχτα καρδιά μου, αφού ξέρεις πως πάντα εδώ θα στέκομαι"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή